Reklamacja usługi kurierskiej

Przy odbiorze jeśli zauważymy jakiekolwiek wgniecenie  na opakowaniu robimy zdjęcia przesyłki z zewnątrz. Najlepiej w tym wypadku rozpakować przesyłkę przy kurierze sprawdzić zawartości i jeśli są uszkodzenia lub braki zrobić zdjęcia i spisać protokół szkody. Jeśli nie chcemy otwierać przesyłki przy dostawcy po rozpakowaniu w domu i zauważeniu uszkodzeń lub braków od razu sporządzamy protokół szkody online ( na dole strony znajdą Państwo linki )  dołączając dokumentację zdjęciową.  Po otworzeniu przesyłki robimy zdjęcia jak wyglada w środku oraz fotografujemy uszkodzone produkty. Proszę pamiętać aby protokół szkody sporządzić w dniu dostawy przesyłki inaczej reklamacja nie będzie uznana.

WSZELKIE NIEPRAWIDŁOWOŚCI I/LUB BRAKI w zawartości przesyłki należy zgłaszać telefonicznie (pon-pt 9:00-17:00) lub mailowo jak najszybciej, jednak nie pózniej niż 3 dni od odbioru przesyłki.

W PRZYPADKU BRAKÓW W PACZCE LUB USZKODZEŃ / PODEJRZENIA USZKODZEŃ:
W trakcie odbioru przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie (np. produkty podatne na uszkodzenia, szkło, plastik itp., lub paczka nosi jakiekolwiek ślady uszkodzenia np. zerwana taśma).
W przypadku gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone lub podejrzewamy uszkodzenie prosimy o zadanie komisyjnego otwarcia przy kurierze i sporządzenie protokołu szkody (uwzględniając NAKLEJKI OSTRZEGAWCZE i RODZAJE ZABEZPIECZENIA produktów w paczce) oraz o jak najszybszy kontakt z nami w celu wyjaśnienia sprawy.

Sporządzenie protokołu szkody w dniu doręczenia przesyłki ( Z wpisaniem w protokole wartości 0 (ZERO)-DNI OD DORĘCZENIA lub daty sporządzenia protokołu szkody takiej jak data odbiory przesyłki  ) jest warunkiem uwzględnienia ewentualnych reklamacji (NIE MA MOŻLIWOŚCI REKLAMOWANIA TOWARU ZNISZCZONEGO W TRANSPORCIE BEZ WSPOMNIANEGO PROTOKOŁU). W przypadku protokołu online musi on być sporządzony w tym samy dniu w którym nastąpiło doręczenia przesyłki ( linki znajdują się na dole strony.)


PROSIMY O WPISYWANIE NA PROTOKOLE PACZKA-USZKODZONA (KAŻDE WGNIECENIE, ODKSZTAŁCENIE, ROZERWANIE KARTONU – NAWET DROBNE !) BRAK TEGO WPISU MOŻE SPOWODOWAĆ ODRZUCENIE REKLAMACJI.

W razie braków (niezgodność paragonu z zawartością paczki) również należy sporządzić protokół szkody.
Gdy zaistnieje jedna z powyższych sytuacji i protokół nie zostanie spisany przy odbiorze, należy pilnie skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej i zażadac natychmiastowego przyjazdu kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody lub sporządzić protokół szkody online ( linki do reklamacji znajdują się na dole strony)
Sporządzenie protokołu jest warunkiem uwzględnienia ewentualnych reklamacji (nie ma możliwości reklamowania towaru bez wspomnianego protokołu).
Aby reklamacja była uwzględniona na protokole musi być zaznaczona opcja: 0-dni od dostarczenia lub protokół sporządzony podczas dostarczenia. W przypadku protokołu online musi on być sporządzony w tym samy dniu w którym nastąpiło doręczenia przesyłki.
W przypadku reklamowania przesyłki, prosimy również o zaznaczenie na protokole szkody, że opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone, w przypadku lekkiego bądź całkowitego zgniecenia narożnika lub boku paczki.
Prosimy o zaznaczanie tej opcji nawet jeśli paczka wygląda na nienaruszoną.
Przyśpieszy to odzyskanie poniesionej straty: towaru/pieniędzy.

W przypadku kuriera Inpost po złożeniu protokołu szkody online prosimy o przesłanie do nas wiadomości e-mail która otrzymali Państwo od firmy Inpost jako potwierdzenie złożenia protokołu szkody. 

Formularze reklamacyjne online:

Protokół szkody Kurier INPOST

Reklamacja Kurier INPOST

Protokół szkody Kurier DPD

Reklamacja kurier DPD

Protokół szkody Kurier FEDEX

Reklamacja Kurier Fedex

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium